Герметик для склеювання стекол автомобільних фар
Розбита фара - поширена неприємність, з якою доводиться стикатися більшості автомобілістів. Не настільки важливо, що призвело освітлювальний прилад до такого стану - руйнівний вплив природних явищ (що вилітають з-під коліс камені, пекучі сонячні промені) або ж зіткнення з іншим транспортним засобом. Головне - підібрати підходящий герметик для фар, який дозволить якісно виконати ремонтні роботи.
Види герметиків
Герметики для скла фари бувають:
- Залежно від матеріалу, з якого виготовлено клейкі речовини:
- силіконові - забезпечують надійну склейку і герметизацію різних елементів авто. Спочатку він рідкий і дуже еластичний, але після затвердіння, завдяки наявності в складі кремнію (органічного виду каучуку), а також вулканизирующих добавок, характеризується високою щільністю, пружністю і гнучкістю, що робить його дуже схожим на гуму. Призначений для забивання тріщин, глибина яких становить 0,5-0,6 см. Ще одним плюсом такого герметика є його стійкість до високих температур - властивості залишаються незмінними навіть при + 250 ° С. При цьому силіконові герметики абсолютно нестійкі до впливу бензину, тосола або машинного масла, тому не застосовуються для ремонту деталей, які безпосередньо пов'язані з цими речовинами (радіатор, коробка передач і т.п.);
- анаеробні - відрізняються тривалим збереженням міцності властивостей при контакті з повітрям. Використовуються, в основному, для герметизації відносно рівних поверхонь (фланців, стиків, різних різьбових з'єднань). Такий герметик дуже витривалий до впливу продукції нафтової промисловості. Оптимальний температурний режим - від 80 до 175 ° С;
- поліуретанові - саме вони найчастіше застосовуються для герметизації або вклейки стекол фар автомобіля. Характеризуються високою міцністю, гарну адгезію, а також водонепроникність і стійкістю до вологи. Протипоказане використання поліуретанових герметиків для склеювання розбірних елементів і сполук;
- термостійкі - призначені для роботи з деталями, які функціонують в суворих умовах, піддаючись високих температур (до + 375 ° С), вібрацій, великим механічним навантаженням.
- Залежно від консистенції:
- рідкі - представлені однокомпонентними складами, які придатні до використання відразу ж після відкриття;
- пастоподібні - випускаються і продаються в банках, як правило, вимагають розведення спеціальним складом, який додається до комплекту.
Популярні виробники
Серед усього розмаїття герметизирующих складів для стекол освітлювальних приладів найкраще себе зарекомендували:
- DoneDeal - відрізняється універсальністю, стійкістю до високих або низьких температур, а також до агресивного впливу технічних речовин. З використанням можна виділити такі позитивні сторони:
- швидке затвердіння (близько 15 хвилин);
- вологостійкість;
- стійкість до вібрацій і великих навантажень;
- прекрасні адгезивні якості.
Правда, деякі автовласники стверджують, що, через деякий час, стеклах фар спостерігається кристалізація осаду.
- ABRO WS-904 - це особлива клейка стрічка, згорнута в щільний рулон. Основа герметика - поліізобутилен і вулканизирующие компоненти. Переваги засоби:
- простота застосування;
- висока міцність;
- високий ступінь адгезії;
- дуже швидке затвердіння;
- відсутність специфічного запаху;
- комфортні відчуття під часом роботи, оскільки цей засіб не липне до рук.
- Dow Corning 7091 - силіконовий герметик, спеціально розроблений для склеювання стекол фар. Дуже міцний і еластичний, характеризується швидким ненням і високу адгезію. Даний вид клею також рекомендований для закріплення електронних блоків, світлодіодних освітлювальних приладів, конденсаторів, котушок індуктивності і т.д. переваги:
- не вимагає попередньої грунтовки поверхні;
- тепло- і морозостійкий;
- відмінні діелектричні властивості;
- склеювання і герметизація будь-яких матеріалів.
Правила використання герметика
Найчастіше у автомобілістів виникає проблема з видаленням з фари старого герметизуючого засобу. Насправді, це досить просте завдання - досить добре прогріти герметик промисловим або звичайним побутовим феном.
При цьому не варто охопити відразу весь фронт робіт - діяти потрібно поступово, нагріваючи і знімаючи клей з невеликих ділянок. Знімати розігрітий герметик найзручніше тонкої і плоскою викруткою або ж гострим ножем.Що ж стосується нанесення нового герметика, то в разі, коли обраний склад представлений у вигляді стрічки, для того щоб загерметизувати скла, необхідно просто відрізати шматок стрічки потрібної довжини і розтягнути його до необхідної ширини. Наклеюється стрічка на попередньо очищені і знежирені поверхні. Під час приклеювання обов'язково стежать за якісним заповненням всіх проміжків, після чого просто з'єднують елементи стекол фари і утримують кілька секунд.
Якщо ж герметик рідкий, то його рівномірно наносять на необхідну ділянку, після чого скло притискають.
Вибираючи герметик для вклейки стекол фар, не варто купувати перше, що попадеться під руку або гнатися за дешевизною. Неякісний товар здатний досить сильно нашкодити автомобілю - для низькосортних герметизуючих складів характерно освіту летючих токсичних сполук, після конденсації яких на стінках фар утворюється осад, не тільки псує зовнішній вигляд транспортного засобу, а й впливає на погіршення освітлення.