Дефлектори бічних вікон - для комфорту водія і пасажира
Навіть в холодну пору року багато водіїв трохи приспускають скла в автомобілі, щоб забезпечити приплив свіжого повітря, і в цьому випадку вкрай корисні дефлектори бічних вікон.
Якими бувають дефлектори бічних вікон?
Перш за все, давайте згадаємо, що ж таке бічний дефлектор. Зовні він виглядає, як вигнута смуга з полімерних матеріалів або хромованого металу. По суті своїй, це ветровик, тобто захисний щиток від поривів вітру, що встановлюється на бічні вікна або капот. Перший варіант корисний у багатьох ситуаціях, а другий встановлюється, як правило, для відхилення зустрічного потоку повітря від лобового скла і захисту поверхні капота від пошкоджень. Однак нас в більшій мірі цікавлять дефлектори на бічні вікна, давайте розглянемо впритул їх основні функції.
Основне завдання ветровиков - відхилення потоків повітря від бічних стекол. Це дозволяє відкривати вікно і не отримувати в результаті б'є в обличчя струмінь вітру. Курять за кермом водії під захистом дефлектора спокійно скидають попіл в вузьку щілину, утворену зсунутим вниз бічним склом, і попіл несеться в бік зустрічним потоком повітря, відхиленим ветровики. Під час дощу такий щиток не дозволяє потрапляти краплях в прочинене для провітрювання салону вікно, а сонячний день затуляє від яскравих променів. І, нарешті, при роботі «двірників» в негоду, що стікає з лобового скла вода не потрапляє через дефлектори на бічні стекла.
Як правильно вибирати дефлектори бічних стекол?
Якщо доглядати ветровики по типу монтажу, вибір у вас не багатий: накладні моделі і вставні. Зате різниця між ними величезна. Перші кріпляться на двосторонній скотч, в основі якого - акрилова стрічка. Під місце приклеювання відведена рамка двері, інших варіантів просто немає. Практично весь вибір спирається в якість скотча і форму дефлекторів, які повинні ідеально підходити для дверей вашої машини. Якщо кріплення недостатньо хороший, або форма Вітровики змушує докладати зайвих зусиль, притискаючи його краю або середину, будьте впевнені, що рано чи пізно дефлектор відвалиться.
Вітровики другого типу, тобто вставні, менш зручні при використанні, і кріплення їх не відрізняється високою надійністю. Справа в тому, що вони встановлюються в щілину між гумовим ущільнювачем і висувним склом у верхній і передній частині вікна. Причому утримуються такі дефлектори бічних стекол тільки завдяки своєму вигину, пружний матеріал досить міцно фіксується враспор. Однак подібний кріплення негативно відбивається на автомобільних склопідйомниках, на які збільшується навантаження при вході вікон в завужені дефлекторами пази.
Коротко про те, як встановити дефлектори
Мабуть, найпростіше здійснити монтаж вставного ветровики, проте далеко не всім подобається такий кріплення, і причина цієї непопулярності була згадана вище. Тому зараз ми розглянемо, як встановити вставні дефлектори бічних вікон, тільки побіжно, а основний упор зробимо на накладні, хромовані і полімерні. Отже, монтаж першого варіанту займе від сили 5 хвилин, потрібно лише опустити скла і поставити дефлектори в верхні пази, злегка зігнувши, якщо форма підібрана трохи невірно.
Для монтажу вставних ветровиков не потрібна ніяка попередня підготовка, вигнуті пластини кріпляться одним клацанням.
Набагато більшої уважності і чіткості дій вимагає процес установки накладних ветровиков. Спочатку потрібно протерти рамку двері серветкою для знежирення, яка обов'язково входить в комплект. Потім беремо смужку двостороннього скотчу, знімаємо по кілька сантиметрів захисної плівки з двох кінців одній площині і щільно притискаємо до дефлектори. Переконавшись, що акрилова стрічка лягла рівно, знімаємо решту плівки і розгладжує. Потім прибираємо захисне покриття з іншого боку скотча і притискаємо до рамці двері. У перші кілька хвилин положення можна вирівняти, потім клей міцно схопиться.