Регулятор тиску палива ВАЗ 2114 - визначення несправностей і заміна
Регулятор тиску палива (РДТ) на ВАЗ 2114 необхідний для підтримки в паливній системі транспортного засобу постійного тиску пального при різних варіантах функціонування мотора.
Регулятор тиску палива ВАЗ 2114 - що він собою являє?
РДТ є, по суті, запобіжним клапаном мембранного типу, який монтується в паливній рейці (рампі) форсунок двигуна автомобіля. З одного боку на регулятор тиску впливає тиск в паливній системі, з іншого - тиск пружини і явище розрядження повітря в трубі (впускний).
Обслуговування цікавить нас регулятора виробляється разом із зазначеною вище рампою, так як РДТ є її невід'ємною частиною.
Три головні функції регулятора ВАЗ 2114:
- Зниження величини тиску пального при його зниженні у впускний трубі.
- Підтримка в форсунках показника тиску на постійному рівні.
- Компенсування навантажень при різних режимах роботи мотора транспортного засобу.
Симптоми несправностей РДТ Самари-2
Про те, що в регуляторі тиску палива ВАЗ 2114, можливо, виникли неполадки, сигналізують такі явища:
- на холостому ходу колінчастий вал обертається нестабільно;
- мотор вимагає багато пального;
- пуск ДВС є відчутно утрудненим;
- при русі машина демонструє нестачу потужності;
- на холостих обертах мотор може несподівано зупинитися;
- в вихлопі фіксується високий вміст СН і СО.
Озвучені симптоми можуть проявитися в наступних ситуаціях:
- низька якість пального (якщо ви постійно користуєтеся бензином, який розбавляють водою, поломка регулятора неминуча);
- тривалий час простою автомобіля.
Точно встановити причину виходу РДТ з ладу можна самому, використовуючи для цих цілей стандартний манометр. З його допомогою слід визначити те, який напір є в паливній системі.
Причому виміри необхідно проводити на різних режимах експлуатації двигуна автомобіля:
- з РДТ при знятої трубці (нормою є тиск 3,3 атмосфери);
- на холостому ходу (норма - 2,5 атмосфери);
- коли труба зворотного потоку знаходиться в перетиснутій стані (норма - 7 атмосфер);
- в момент включення запалювання (норма - 3 і більше атмосфер).
Для проведення вимірів манометр поміщають між штуцером і паливом. Не забудьте попередньо відключити вакуумний шланг, а також обстежити паливну магістраль на предмет наявності на ній механічних дефектів. Якщо пальне буде де-небудь просочуватися, достовірність вимірювань буде вкрай мала.
Процес заміни регулятора на Самарі-2
Демонтаж РДТ допускається здійснювати виключно при холодному ДВС. Виконується процес зняття регулятора за схемою, наведеною далі:
- від акумуляторної батареї відкидається мінусовій провід;
- демонтуються гайки, які знаходяться на зливний трубці (при цьому відбувається зменшення тиску в системі, і щоб воно відбувалося нормально, штуцер шланга бажано притримувати рукою);
- використовуючи гумове кільце, з'єднуємо трубочку і шайбу;
- після цього слід прибрати притискну планку, демонтувавши кріпить її гвинт.
Потім потрібно злегка послабити гайку, призначену для підтримки труби зливу і РДТ, і відкрутити кріплення, що з'єднує рампу і регулятор. Акуратно виконавши дану операцію, можна повністю відкрутити гайку і прибрати з рампи потрібне нам пристрій.
Установка нового регулятора виконується по зворотній схемі. Здається, подібний процес у більш-менш досвідченого водія особливих труднощів не викличе. Якщо ж ви думаєте, що не впораєтеся з монтажем РДТ, просто зверніться на найближчу станцію техобслуговування.