Чистка дросельної заслінки ВАЗ 2110 і 2114 своїми руками
Чистка дросельної заслінки ВАЗ 2110 і ВАЗ 2114 відповідно до рекомендацій професіоналів повинна виконуватися через кожен 50-60 тисяч кілометрів пробігу транспортного засобу.
Симптоми забруднення дросельної заслінки
Невеликі за розмірами частинки пилу, суміш масла і повітря, що проходять через повітряний фільтр, в процесі експлуатації автомобіля накопичуються на внутрішніх поверхнях його механізмів. Максимальне забруднення при цьому відзначається в тих місцях, в яких присутні потужні повітряні завихрення. До таких в першу чергу відносять зону, розташовану за дросельною заслінкою.
З плином часу спостерігається зниження діаметра пропускного каналу в ній, що стає причиною нестабільного функціонування всього дросельного вузла.
Про негайної чищенні і ретельної промивки розглянутої нами заслінки варто задуматися при появі таких ознак:
- При мінусових температурах повітря движок запускається вкрай неохоче, його необхідно крутити стартером. Якщо запуск проводиться в гаражі, замість запаху вихлопних газів відчувається запах бензину.
- При відпустці педалі газу водій помічає неякісний перехід на малі обороти. Нерідко движок глухне.
- На низьких оборотах коленвала відзначається «смикання» двигуна автомобіля.
Демонтаж дросельної заслінки
Відразу ж скажемо, що процес чистки дросельної заслінки на ВАЗ 2110 і на інших моделях ВАЗ виконується виключно на охолодженому двигуні, що дозволяє автомобілісту, що взявся за ремонтні роботи, уникнути всіляких неприємностей, зокрема опіків.
Для операції вам знадобиться такий інструмент:
- комплект викруток;
- ключ (торцевої) на «13».
Також слід придбати складу для промивання дросельних заслінок (під ним зазвичай розуміють спеціальну рідину для очищення карбюратора автомобіля, хоча можна взяти і інший очищающий препарат).
Після того, як весь інструментарій підготовлений, можна приступати до демонтажних робіт, які виконуються за наступною схемою:
- Знімається декоративна (зроблена з пластику) кришка мотора.
- З метою зменшення тиску в системі охолодження викручується пробка розширювального бачка.
- За допомогою викруток послаблюються хомути.
- Демонтується шланг вентиляції (примусової) патрубка, по якому подається повітря.
- Хомути послаблюються (знову ж викрутками), що дає можливість від'єднати шланги, призначені для підігріву цікавить нас вузла.
- Демонтується шланг пристрою вентиляції ємності для бензину.
Після цього від'єднують тросик, а потім викручують дві гайки, службовці кріпленням дроссельного механізму.
Чистка дросельної заслінки ВАЗ 2110 і ВАЗ 2114
Видалення всіх видів забруднень з дросельного вузла здійснюється за допомогою очисного складу, який ми з вами заготовили заздалегідь. При цьому слід ретельно очистити заслінку, звертаючи особливу увагу на всі її канали. Особливе значення в даному випадку має якісна промивання каліброваного каналу, який найчастіше виявляється серйозно закоксовавшіеся.
Потім необхідно демонтувати регулятор холостого ходу (він тримається на двох болтиках) і також промити його. Якщо ж шток даного елемента має критичну вироблення (це видно на око) або серйозний люфт, рекомендується зробити його заміну. Аналогічно потрібно оцінити і стан прокладки вузла. У тих випадках, коли на ній видно явні дефекти, бажано встановити нову деталь.
На цьому процес чистки дросельного вузла можна вважати завершеним. Збирайте заслінку в зворотному порядку і насолоджуйтеся якісною роботою двигуна.