Інжектор ВАЗ 21093 - економний варіант
Інжектор стрімко витісняє карбюраторний тип двигуна - з появою бортових комп'ютерів стала можливою установка інжекторів практично на кожен автомобіль. Чим же відрізняється інжектор ВАЗ 21093 від карбюратора під капотом? Це нам і належить з'ясувати.
Історія ВАЗ 21093 - як з'явився вітчизняний автомобіль з інжектором?
Серійне виробництво автомобілів ВАЗ 21093 почалося ще в кінці 80-х. У той час ВАЗ випускався тільки з карбюраторним типом двигуна. Головною відмінністю даної моделі автомобіля від свого попередника ВАЗ 2108 була наявність 5 дверей, тому він став вважатися сімейним авто.
Випуск ВАЗ 21093 c інжектором почався в 2000 роках, коли з'явилися так звані електронні мізки - примітивні бортові комп'ютери, які контролюють всі електронні процеси в роботі автомобіля. Наявність роз'ємів дозволяє в автосервісі зробити діагностику автомобіля і визначити несправності, що не копаючись в нутрощах машини. Бортовий комп'ютер може побачити несправності датчиків, повторювачів поворотів, фар, системи запалювання, проблеми в роботі двигуна.
З 2012 року в автомобілі ВАЗ 21093 з'явилося ще одна перевага - електронна педаль газу, натискати на яку одну задоволення! Водієві не потрібно докладати ніяких зусиль - досить поставити ногу на педаль, щоб авто стартувало.
Характеристики ВАЗ 21093 - НЕ інжектором єдиним
Автомобіль 21093 з інжектором дуже добре зарекомендував себе на вітчизняному ринку, перш за все, через доступної ціни. По комфорту він перевершує попередні моделі випуску і має більш яскравий дизайн. Машина має переднім приводом, за рахунок своєї форми має підвищену стійкість на трасі. Мотор в инжекторном автомобілі чотирициліндровий, з 8 клапанами, обсягом 1.3-1.5 л і потужністю двигуна 75 л. з.
У порівнянні з карбюраторними автомобілями, інжекторний витрачає менше палива на один і той же ділянку дороги. При хорошій якості бензину і середньої швидкості 90-110 км / год витрата у ВАЗ 21093 - 6.5-7.5 л на 100 км. Досягається такий витрата палива не тільки за рахунок наявності інжектора, але і за рахунок маси автомобіля, а також зниженого енергоспоживання різних приладів авто.
На спідометрі у даної марки авто 160 км / год, однак розганяти його більше 140 км / год не рекомендується - машину продуває, виникає неприємна вібрація і деренчання. Інжектор в автомобілі - одне з найбільш ключових пристроїв. Складається ця деталь з паливної рейки форсунок, впускного колектора, а також електронних датчиків, які виконують команди, подані від електронних мізків. Принцип роботи інжектора полягає у рівномірній подачі палива в кожен з циліндрів.
Виконується ця робота за рахунок подачі палива через форсунки, які відповідають за уприскування палива. Впускний колектор являє собою пристрій, через яке проходить повітря з навколишнього середовища. Контролює подачу повітря в колекторі дросельна заслінка, вона відкривається під час натискання на педаль газу.
Поломки інжектора автомобіля
Досить часто виникає ситуація, коли інжекторний автомобіль погано заводиться або не заводиться зовсім. Причинами такої роботи можу бути забруднені свічки від низькоякісного палива, проблеми в роботі генератора, стартера, недостатня кількість струму в акумуляторі. Основний несправністю є низька подача палива в рамку інжектора, відповідно, недостатня кількість палива розпорошується форсунками.
За подачу палива в інжектор відповідає бензонасос, він може не видавати той тиск, який необхідно для нормальної роботи двигуна автомобіля. В цьому випадку краще всього замінити насос. Якщо причина не в поломці насоса, то тоді досить буде зробити заміну фільтра в ньому. Ще одна часта причина несправності - вихід з ладу однієї і більше форсунок інжектора. Низькоякісне паливо, яке часом, всупереч нашій волі, потрапляє в систему, містить різні добавки, які відкладаються на форсунках і перешкоджають правильній роботі.
При забрудненні форсунок помітно збільшується витрата палива в автомобілі, а тяга автомобіля знижується. Якщо паливо подається не в тій кількості, яка необхідна для роботи двигуна, то на тахометрі починають плавати обороти. У всіх інжекторних автомобілях ВАЗ середня кількість обертів двигуна на холостому ходу не повинна перевищувати 900 об / хв.
Ремонт інжектора ВАЗ
Чистка інжектора автомобіля - процес не складний і не довгий. Часткову чистку форсунок інжектора можна виконати і в домашніх умовах, озброївшись деякими інструментами і рідиною для промивання. Такий чистки більш ніж достатньо на початковому етапі, її рекомендується проводити для профілактики і бажано один раз на 10 000 км пробігу.
Більш повну чистку можна виконати в спеціалізованому автосервісі. На стенді зроблять промивання ваших форсунок, а також проведуть комп'ютерну діагностику вашого автомобіля в цілому.
Якщо ви вирішили провести чистку інжектора вашого автомобіля самостійно, то купіть хімічну рідину, яка доступна в будь-якому автомагазині. При покупці варто звернути увагу на інструкцію із застосування. Також рекомендується при чищенні замінити гумові кільця ущільнювачів на форсунках. Ремонтний комплект таких кілець недорогий і доступний кожному.
Перед зняттям інжектора зніміть клеми на акумуляторі, далі візьміть необхідні ключі і відкрутіть впускний колектор. У деяких модифікаціях автомобіля не завжди потрібно знімати колектор, щоб почистити форсунки. Після цього від'єднайте електронні фішки, які кріпляться до форсунок, похитуючи їх вліво-вправо. Витягніть паливну рампу з форсунками і акуратно від'єднайте їх.
Далі дотримуйтесь інструкції, яка вказана на балончику з рідиною для промивання, після проведення всіх процедур зберіть все в зворотному порядку. У деяких випадках потрібна заміна фільтрів всередині форсунок. Для повної чистки інжектора не варто також забувати про чистку дросельної заслінки. Її бажано виконувати один раз на 5 000 км пробігу.