Заміна противотуманної фари: відсутність у вас досвіду - не перешкода
Дуже часто внаслідок ДТП страждає передня частина машини, іноді після таких неприємностей необхідна заміна противотуманной фари, причому зволікати з цим не можна, адже дана оптика грає важливу роль в автомобілі. Постараємося здійснити все своїми руками.
Особливість роботи протитуманних фар
Головною особливістю «противотуманок» є випромінюється світло, він може бути білим або жовтим, але при цьому широкий і плоский промінь стелиться вздовж дорожнього покриття, а не висвітлює товщу туману. Таким чином, вони є незамінними під час туману, снігопаду, дощу, так як звичайні фари, що випромінюють розсіяне світло, просто не здатні належним чином освітити дорогу. Для того щоб була забезпечена хороша видимість в важких метеоумовах, потрібно дотримуватися двох головних правил:
- кордон пучка світла від фари слід відрегулювати гранично точно, так як світло не може поширюватися вище зазначеної горизонтальній площині;
- розташування фари повинно бути максимально близько до дорожнього полотна, так налаштувати кордон пучка буде простіше.
Очевидно, даний елемент є просто необхідністю, так як забезпечує безпечне пересування в умовах поганої видимості. Для того щоб світло було чітким і міг забезпечити достатню видимість, за фарами потрібно стежити і вчасно полірувати, щоб подряпини не зменшували пропускну здатність оптики. Зробити цю роботу можна самостійно або в автомобільних сервісах. Полірування ми обговоримо в іншій статті, тут же ми поговоримо трохи про інше.
Заміна противотуманной фари - інструкція по демонтажу
Прийти в непридатність протитуманні фари можуть по ряду причин, але найчастіше це наслідок ДТП. Крім того, з часом на їх поверхні утворюються подряпини, тріщини і відколи, що значно погіршує якість світлового променя, але це вирішується поліруванням, як ми вже зазначили. Також не рідкістю є ситуація, коли перегорає лампа, в цьому випадку потрібно її заміна. Якщо протитуманні вогні перестали функціонувати, або ж якість випромінюваного світла різко впало, то необхідно замінити цей вузол цілком або тільки неробочий елемент.
У будь-якому випадку, свої дії слід починати з демонтажу даного світлового приладу. На жаль, цей етап найчастіше передбачає і зняття бампера. Якщо ж на авто встановлені ще й захисні арки, то потрібно відкрутити саморізи, за допомогою яких вони кріпляться до бампера, і один пістон, розташований під захистом. Потім, відігнувши арки, можна від'єднати два штекера з фари. Відкривши капот, потрібно зняти чотири пістона і два болта, завдяки яким кріпляться решітка і бампер, також відкручуються і болти, розташовані знизу бампера (3 штуки).
І останнім кроком в демонтажі бампера слід відщепнути пластикові засувки, розташовані по його краях. Тепер його можна спокійно зняти і відкрити доступ до протитуманним фарам. Для зняття освітлювального приладу досить просто вивернути кріпильні болти, потім вийняти його корпус з бампера і від'єднати штекер.
Для того щоб розібрати саму фару, необхідно вплив високих температур, так як пластиковий ковпак тримається на герметику. Помістіть її в духовку (100 ° С) на десять хвилин, цей герметик розм'якшиться. Перед подальшою роботою його потрібно ретельно очистити з ковпака.
Заміна лампи противотуманной фари з прискореного алгоритму
Заміна лампи противотуманной фари може проводитися без демонтажу всієї конструкції, виконується ж вона в такий спосіб. В першу чергу знімається брудозахисні щиток, найкраще робити це на естакаді або оглядовій канаві. Далі від лампи від'єднується колодка, для цього необхідно за допомогою викрутки віджати пластиковий фіксатор колодки. Тепер можна викрутити саму лампу. На місце, що звільнилося встановлюємо справну лампу і здійснюємо всі кроки в зворотному порядку, щоб зібрати освітлювальний прилад.
Для заміни «противотуманки» цілком потрібно використовувати наведену вище інструкцію для її демонтажу. Для установки нового світлового приладу виконуються всі ті ж дії, тільки в зворотному порядку. При цьому врахуйте, що з кожної противотуманной фари виходять дроти «+» і «-». Плюси обох фар з'єднуються і йдуть на акумулятор, а потім, піднявшись на реле, підключаються до потрібного роз'єму, а ось мінуси (окремо) потрібно протягнути на кузов.