Вибираємо манометр для вимірювання тиску
Манометр для вимірювання тиску в шинах - незамінний прилад для водія. Деякі автовласники применшують його значимість, вважаючи за краще бездумно накачувати покришки, здійснюючи серйозну помилку. Тиск в них повинно відповідати певному стандарту. Лише в цьому випадку вдасться спокійно їздити по дорогах, не турбуючись про швидке зношення гуми і небезпеки.
Що таке манометр?
Що таке манометр автомобільний? Це прилад, що дозволяє змінити тиск в шинах. Поняття можна додати функції, але на побутовому рівні таке визначення залишається максимально зрозумілим водіям. Та, з його допомогою можна перевіряти показники і рідин в системах, але так само він практично не використовується.
Манометр для зміни тиску в шинах - корисний прилад
Користуючись пристроєм, вдасться в будь-який момент перевірити стан машини. Це унеможливить помилки, що призводять до катастрофічних ситуацій. Великий досвід повинен підказати водіям, які саме параметри вибрати, хоча рекомендованими залишаються 2 атмосфери. Їх достатньо, щоб легко втримувати транспортний засіб на дорозі і скорочувати знос покришок. Варто врахувати ці дані, готуючись до чергової поїздки.
Правильне використання манометра
Манометри для вимірювання тиску відрізняються своїми характеристиками і конструкцією, але їх застосування людьми залишається однаковим. Для точного визначення необхідно після підкачки підключити пристрій. На ньому з'являться дані, які потрібні для порівняння.
Важливим моментом є попередня підкачка. Вона повинна бути невеликою, щоб при необхідності потім підвищити тиск в шинах.
Згодом подібні дії не будуть потрібні, так як людина буде миттєво оцінювати стан коліс.
Також виробники часто монтують манометри прямо на насоси. Це спрощує їх експлуатацію, дозволяючи під час обслуговування перевіряти показники. Єдиною проблемою залишається точність даних. Вона значно нижче, ніж у спеціального обладнання, що пропонується в різних каталогах. Через що професіонали вважають за краще вибирати саме їх, відмовляючись від спрощення.
Види приладів
Для перевірки тиску необхідно правильно підбирати пристрій. Він має не тільки відповідати чинним стандартам, але і залишатися зручним і простим. Напевно людям не захочеться вивчати складні інструкції, а потім пробувати на практику нове обладнання. Через що перед покупкою варто познайомитися з основними видами, представленими в каталогах.
- стрілочний;
- рейковий;
- Електронний.
Манометр потрібен для перевірки стану машини перед поїздкою для забезпечення безпеки
Безпечні поїздки в першу чергу залежать від покришок і їх зчеплення з дорожнім покриттям. Про це думають тільки досвідчені водії, які відмінно знають, які проблеми можуть чекати їх на поганому дорожньому покритті. Вони серйозніше ставляться до вибору обладнання, тому готові розкрити кілька важливих секретів.
Стрілочний
Найчастіше в побуті зустрічається шинний стрілочний манометр. Він також установлюється на насосах, дозволяючи щомиті під час підкачки спостерігати за станом покришок. Покупці вибирають такі моделі, адже їх механічний пристрій представляється простим і надійним.
Перевагою конструкції є достатня точність, яка скорочується тільки при наближенні до верхньої межі вимірювання. Одночасно споживачі враховують низьку вартість. Вона залишається важливим фактором, нехай навіть різниця між видами виявляється маленькою.
Недоліком є низька вологостійкість. Після потрапляння води механіка починає «брехати», поступово приходячи в непридатність. З цією проблемою легко можна зіткнутися під час дощу, коли доведеться «на око» визначати тиск в шинах.
Рейковий
Найпростіший в експлуатації - рейковий прилад. Його конструкція більше нагадує звичайний щуп, що підключається до покришок. За допомогою нього можна швидко дізнатися показники, але внутрішній устрій, засноване на русі циліндра, в певних умовах виявляється недостатньо міцним.
Рейковий манометр автомобільний
Перевагою слід назвати простоту використання. Підключення здійснюється безпосередньо без додаткових аксесуарів, тому будь водій вільно застосовує обладнання на практиці. Також радує низька ціна, що дозволяє спробувати ту чи іншу модель, не турбуючись про надмірні витрати.
Недоліком залишається мала міцність. Металевий корпус не дає потрібної надійності, тому термін служби малуватий для досвідчених автовласників. Також довга конструкція незручна, так що іноді виміряти тиск не представляється можливим.
Електронний
Якщо потрібно отримати максимальну точність показників, слід використовувати електронний пристрій. Подібні моделі випускаються багатьма виробниками, але користуються обмеженою популярністю. Причин для цього декілька, тому не варто відразу поспішати купуватиме їх.
Перевагою є неймовірна точність. Дані визначаються до десятих або сотих часток, тому можна легко підтримувати потрібну кількість повітря в шинах автомобіля. Для експлуатації не потрібні професійні навички, а малі габарити не створять жодних проблем навіть в обмеженому просторі.
Електронний манометр автомобільний
Недоліком залишається крихкість. Легкий прилад ламається при слабкому механічному ударі і не підлягає відновленню. При виборі також втручається висока вартість, що змушує часто відмовитися від пристрою на користь будь-якого іншого виду.
Класи точності приладу
При визначенні тиску повітря в шинах необхідна певна точность. Перед покупкою людина обов'язково зіткнеться з великим асортиментом, який змусить витратити масу часу на порівняння. В даний момент на перший план має вийти клас точності, що вказується в характеристиках кожної моделі.
- Перший клас дає помилку від 0,5 до 1;
- Другий клас дає помилку від 0,1 до 0,5;
- Третій клас дає помилку менше 0,05.
Вибираючи відповідний варіант вимірювального пристрою, потрібно задуматися про майбутні перевірки. Рідко водієві потрібна максимальна точність, адже ніхто не розраховує її до другого знака. Цілком можна користуватися моделями із другим класом, що забезпечує надійну експлуатацію покришок.
При визначенні тиску повітря в шинах необхідна певна точність
Навіщо перевіряється тиск?
Володіння транспортним засобом вимагає обов'язкової регулярної перевірки тиску в шинах. Про це знають професіонали, які перед виїздом займаються обслуговуванням. Вимірюваній показником приділяється особлива увага невипадково. Досить перерахувати проблеми, що з'являються при невідповідності даних нормі.
- Погіршення рульового управління;
- Довгий гальмівний шлях;
- Погіршення зчеплення з дорожнім покриттям;
- знос гуми.
При високому тиску повітря різко погіршується зчеплення з дорогою - це головна проблема, з якою доводиться боротися недосвідченим водіям. Вони вирушають в дорогу, не знаючи, що на черговому різкому повороті транспортний засіб може втратити керування. Особливо це важливо в передмісті, де основою залишається грунтове дорожнє покриття.
Також через неправильні показників набагато швидше зношується гума. Про це говорять механіки, що показують, що при малому тиску площу зіткнення збільшує, псуючи протектор. Якщо ж повітря сильніше тисне, площу зменшується, тому середня частина в короткий термін приходить в непридатність.
Обслуговування власного автомобіля - найважливіше дію. Варто відразу придбати якісний манометр. У цьому випадку вдасться подбати й про стан покришок, і про безпеку руху. Для цього доведеться порівняти характеристики декількох пристроїв, а потім уточнити принципи експлуатації. Після чого використання не створить ніяких проблем, дозволивши в будь-який потрібний момент перевірити тиск.