Заміна троса зчеплення ВАЗ 2110 - автосервіс не потрібен
Немає нічого вічного, і вузли автомобіля - не виняток. Для відновлення роботи механізму перемикання передач механічною КПП десятки, частіше за все, необхідна тільки заміна троса зчеплення ВАЗ 2110.
Обрив троса зчеплення - що робити?
На ВАЗ 2110, особливо якщо авто з великим пробігом, педаль зчеплення може несподівано провалитися. Причин тому дві:
- лопнув трос;
- поломка вилки включення зчеплення.
У разі виходу з ладу вилки під час ремонту потрібно зняти коробку передач. Обрив троса на моделі 2110 - явище досить рідкісне і, як правило, відбувається в результаті порушень в експлуатації автомашини або при якихось екстремальних умовах. Для заміни троса необхідний тільки новий тросик. Доїхати без зчеплення до гаража або будинку можна самостійно, буксирування не потрібна. Автомобіль заводять при включеній першій передачі. Рух починають одночасно з запуском двигуна. Перемикають передачі, роблячи перегазовку на нейтралці.
Заміна троса зчеплення ВАЗ 2110 - впорається будь-який
Заміна троса зчеплення ВАЗ 2110 не потребує багато часу і зусиль навіть у початківця автолюбителя. У керівництві по ремонту рекомендують заздалегідь зняти склоочисник і жабо (декоративна панель під двірниками). Можна обійтися без цієї процедури, але відсутність цих деталей під час ремонту значно полегшує процес кріплення троса на педалі.
Щоб видалити лопнув або старий трос, спочатку необхідно його витягти з кронштейна кріплення, розташованого на КПП (коробки перемикання передач). Для цього розкручують гайки, що кріплять трос в кронштейні (використовують 2 ключа на 19). Послабивши натяжку, виймають пошкоджену деталь з кріплення. Потім її виводять із зачеплення в вилці, яка включає зчеплення - притримують однією рукою вилку, а інший звільняють трос.
Наступний етап - від'єднання троса від педалі. При знятих жабо і скло за допомогою завершують демонтаж в моторному відсіку авто, так як до кожуха захисту педалі зчеплення буде вільний доступ. Кожух розташований біля вакуумного гідропідсилювача гальм. Захист знімають, попередньо відкрутивши хрестової викруткою гвинт кріплення. Потім необхідно викруткою підчепити і зняти стопорну скобу, яка утримує головку троса на втулці педалі. Після цього знімають тросик.
При незнятих скло за допомогою і жабо стопорну скобу демонтують з салону. Доведеться неабияк постаратися, щоб вибрати найбільш підходящу для цього позу - місце для роботи достатньо тісна і незручне. Педаль зчеплення піднімають вгору до упору і знімають скобу, а потім і трос. Потім, коли стопорная скоба знята, ключем на 8 відкручують опорну пластину троса, який після цього витягують в салон.
Перш ніж почати установку нового троса, необхідно з пальця педалі зняти втулку, на яку тросик надаватися. Її уважно оглядають і в разі сильного зносу змінюють. Палець педалі і поводок нового троса змащують. Використовують, як правило, Литол.
Встановлюють новий трос в зворотному порядку. Спочатку проштовхують його кінець з салону в відсік двигуна, потім кріплять на педаль, заводять в зачеплення з вилкою, фіксують в кронштейні кріплення на КПП.
Регулювання троса зчеплення ВАЗ 2110 - головний критерій
Після установки проводиться регулювання троса зчеплення ВАЗ 2110. Ця процедура полягає в налагодженні ходу педалі, який повинен бути 125-130 мм між верхнім становищем і підлогою автомашини. Можна також просто відрегулювати положення педалі зчеплення на рівні інших педалей.
Для регулювання послаблюють гайки кріплення троса, розташовані на кронштейні КПП. Регулювальними гайками змінюють положення наконечника нового троса і перевіряють хід педалі. Отримавши необхідний результат, затягують гайки кріплення. На цьому роботи по заміні і регулюванню можна вважати закінченими. Очевидно, що особливих навичок, знань і спеціальних інструментів такої ремонт не вимагає.