Види товщиномірів для перевірки лакофарбового покриття
Товщиномір лакофарбового покриття - унікальний прилад, що дозволяє дізнатися приховані подробиці історії автомобіля. З подібною необхідністю зазвичай доводиться стикатися при покупці або перевірці якості ремонту. Через що попит на пристрої продовжує зростати. Поступово вартість в каталогах виробників знизилася, тому у людей з'явилася можливість використання професійних засобів.
Що показує толщиномер?
Товщиномір лакофарбових покриттів - новий прилад, миттєво визначає товщину матеріалу на різних ділянках. Його дані дозволяють відзначити перепади на різних ділянках кузова автомобіля, щоб використовувати показники для підтвердження проведення ремонтних робіт.
Товщиномір лакофарбових покриттів визначає товщину матеріалу на різних ділянках
Майстри добре знають, що повністю ідеально рівне покриття створити неможливо. Навіть застосування спеціалізованого обладнання і якісної фарби не дозволяє домогтися такого результату. З цієї причини завжди з'являються перепади, які вказують на виконані роботи. Сьогодні жоден власник при продажу більше не приховає ушкоджень, які з'являлися на кузові.
Види приладів
Якщо потрібно вибрати толщиномер, доведеться спочатку вивчити їх види. Дана інформація надасть незамінну допомогу покупцеві, який набагато швидше зорієнтується в безмежному асортименті виробників. Що пропонується споживачам?
- магнітні;
- універсальні;
- ультразвукові.
Хороший толщиномер ЛКП знайти нескладно. Конструктори застосовують різні технології, домагаючись максимально точних даних. На їх підставі можна робити висновки, поступово знаходячи похибки в обробці.
Магнітні
Намагаючись придбати кращі товщиноміри, деякі люди вважають за краще звичайні магнітні моделі. Вони зустрічаються в кожному каталозі виробника, так як залишаються найбільш простими і дешевими. Причому їх можливості відмінно підходять для виконання побутових завдань при виборі машини або перевірці ремонту.
Магнітний товщинометрії у використанні
Принцип роботи приладу ґрунтується на оцінці сили тяжіння магніту до металу. Лакофарбове покриття стає додатковою перешкодою, тому утворюється незначна різниця. Вона виявляється досить вагомою, щоб вплинути на результати перевірки.
Універсальні
Для перевірки автомобілів також купуються універсальні товщиноміри. Їх середня вартість і доступність роблять покупку корисною, але для разового застосування подібні витрати все одно неприпустимі. Так, подібні моделі відрізняються підвищеною точністю, тільки для порівняння показників в ньому немає потреби.
Принцип роботи полягає в двох варіантах. Першим є сила тяжіння магніту до стали, а друга - електромагнітна індукція відгуку інших металів. В результаті пристрій дає досить точні дані, щоб допомогти водієві уточнити стан покриття.
Ультразвукові
Механічний прилад не завжди корисний. У промислових масштабах зазвичай застосовуються ультразвукові пристрої. Вони виявляються практичним рішенням, але для побутових умов їх покупка нерентабельна.
ультразвуковий товщинометрії
Великі розміри обумовлені складним принципом роботи. Він ґрунтується на оцінці часу відгуку поверхні під лакофарбовим покриттям. Перевагою методики є можливість оцінки товщини на будь-якому матеріалі. За рахунок цього в майстернях фахівці перевіряють будь-які деталі.
Як отримати точні результати?
Якщо розглядати необхідність перевірки наявності нерівномірного фарбування, доведеться виконати нескладні дії. Вони полягають в знятті оцінки товщини на окремих ділянках і елементах кузова. Це дозволяє отримати порівняльну табличку для аналізу.
Відстань між точками виміру має бути незначним, тому в деяких випадках майстру доводиться витрачати багато часу. Коли вибираємо хороший автомобіль, цей момент стає не таким важливим. Набагато практичніше заздалегідь перевірити наявність пошкоджень і неякісної фарбування.
Відстань між точками виміру має бути незначним
Порівняльний аналіз слід проводити з урахуванням «заводських перепадів». Виробники машин зізнаються, що навіть їх обладнання вміє допускати помилки, але різниця рідко перевищує кілька мікрон. Так що відзначити різницю вдається завжди.
Як оцінити результати вимірювань?
«Заводська» товщина лакофарбового покриття кузова автомобіля становить 70-200 мікрон. Таких показників вдається досягти тільки на тонкому обладнанні, яке недоступно в умовах майстерні. Практика показує, що після перевірки спеціальним обладнанням, відразу з'являються інші показники.
Велика товщина показує, що фарбування проводилася кустарним способом. Це змушує заздалегідь вказати місця, де раніше були подряпини або пошкодження. Такий підхід відрізняється високою ефективністю, тому регулярно застосовується населенням для придбання транспортного засобу.
Як дізнатися вихідну товщину? Для цього доведеться перевірити відразу кілька ділянок, які зазвичай не фарбуються, а замінюються при пошкодженні.
Деякі допитливі водії вважають за краще збирати інформацію по всьому кузову, щоб не допустити навіть невеликий помилки.
Правильний вибір приладу
Який варіант вибрати? Виробник продовжують поповнювати власні каталоги, представляючи в них різноманітні моделі. Пристрої відрізняються за видами, але це не єдина важлива особливість. Фахівці радять серйозно поставитися відразу до декількох характеристикам, що впливає на подальшу експлуатацію.
- точність;
- дисплей;
- Габарити і вага;
- Додаткові функції.
Пристрої відрізняються за видами, але це не єдина важлива особливість
Коли майстри покривають кузов фарбою, вони намагаються тримати однакову товщину, але хороший прилад все одно виявляє проведені роботи. Через що потрібно підказати правильний вибір, розкривши тонкощі кожної особливості. Такий підхід дозволить спростити купівлю, зробивши прилади максимально зрозумілими.
Точність
Точність даних, що надаються - зрозуміла характеристика. Розбіжність вказується в описі до кожного пристрою, тому перед покупкою його потрібно враховувати. Заощадивши гроші, людина може зіткнутися з помилковою інформацією. Вона стане справжньою проблемою, тому що не дозволить провести порівняльний аналіз товщини лакофарбового покриття.
Дисплей
Дисплеї приладів відрізняється діагоналлю і типом. Покупець може підібрати підходящу модель, щоб вільно користуватися нею. Останні тенденції орієнтовані на поступове зменшення, тому все частіше в каталогах з'являються мініатюрні форми. Хоча це не заважає залишати достатні розміри екрану для представлення даних.
Габарити і вага
Габарити і вага залишаються лише експлуатаційними характеристиками. Не варто думати, що від цих показників залежать можливості пристрою, так як це поширена помилка. Професіонали зазвичай цікавляться тільки технічною частиною. Вони порівнюють моделі товщиномірів, щоб згодом отримувати потрібну інформацію при перевірках. Хоча деяким водіям важливіше розміри внутрішньої пам'яті, що дозволяє зберігати зроблені виміри.
Додаткові функції
Додаткові функції - останнє запитання, яким задаються водії. У реальності вони залишаються основними, так як спрощують процес оцінки лакофарбового покриття та уточнення даних. Чудовим прикладом є безперервна перевірка. Вона показує зміну товщини на великих ділянках, спрощуючи пошук похибок.
Збираючись придбати автомобіль або отримавши машину з ремонту, варто перевірити товщину матеріалу. Подібна інформація залишається незамінною, так як вона використовується для проведення порівняльного аналізу. Різноманітність видів і важливі технічні характеристики повинні залучити покупців. Після чого вдасться знайти модель толщиномера, яка повністю відповідає всім потребам. Так що в майбутньому не доведеться турбуватися через досконалої помилки.