Автомобільна шпаклівка: види, характеристики та застосування
При пошкодженнях кузова автомобіля (в разі виникнення вм'ятин, подряпин або нерівностей) може знадобитися шпаклівка автомобільна для відновлення заводської, початкової геометрії пошкоджених деталей.
Зміст:
- характеристики автошпатлевки
- Види шпатльовочних складів
- нанесення шпаклівок

На автомобілях нерідко з'являються вогнища корозії і іржі. Є багато причин для їх появи, причому це не одне лише потрапляння у великі аварії або незначні ДТП, але також невдало виконані водієм парковки та інші зіткнення з навколишніми предметами. А може бути і так, що з-під коліс машини вилетів гравій або камінь, подряпавши покриття.
Внаслідок цього на фарбі кузова з'являються відколи, а після них і плями корозії.
Експерти рекомендують відразу приводити покриття в порядок після виникнення вогнища руйнування.
Щоб ремонт став ефективним, а від подряпин не залишилося навіть сліду, необхідно користуватися надійними матеріалами від перевірених виробників, наприклад Guntex. Такий склад надійно заповнить будь-які відколи на кузові, і поверхня знову стане гладкою.
Характеристики автошпатлевки
Якісна шпаклівка відповідає особливим вимогам, які пред'являються до цих матеріалів:
- Вона рівномірно розподіляється на поверхні;
- Має високу еластичність навіть після її затвердіння, а також відмінну швидкість сушіння;
- Має підвищену адгезію до поверхонь різних типів: оцинкованої і чорної сталі, до сплавів алюмінію або інших кольорових металів, які застосовуються в машинобудуванні. У тому числі і до різних видів пластику;
- Після затвердіння забезпечує мінімальну усадку.
Більш того, вона прекрасно обробляється, відмінно сумісна з лакофарбовими матеріалами, застосовуваними в авторемонті. Крім того, еластична і міцна.
Види шпатльовочних складів
- Зплняющая: грубозерниста маса, що застосовується для закладення різних нерівностей. Вона може наноситися і на метал, і на армирующие шпаклівки. При нанесенні її на поверхню можуть залишатися пори.
- Армована автомобільна (по-народному - волосянка), вдає із себе звичайну грубозернисту шпаклівку з домішкою скловолокна. Застосовують її для закладення великих нерівностей поверхні і досить великих вм'ятин. Наноситься вона і на чистому металі чи на лакофарбове покриття з попередніми шліфуванням.
- Фінішна: представляється дуже дрібнозернистої масою, в народі званої «доводочной». Наносять її на будь-які поверхні, тільки не товстим шаром. Застосовується в основному для доведення поверхонь після крупнозернистою шпаклівки, добре закладаючи всі ризики, мікропори і інші дрібні дефекти.
шпаклівка Dyna
- Для пластика: застосовують для ремонту різних пластикових виробів. Вона дрібнозернистий, їй не потрібно застосування доводочних матеріалів. Багато, ремонтуючи пластик, кладуть шар такої шпаклівки на пластик (для адгезії), зверху ж - звичайну шпатлевочного суміш (для економії).
шпаклівка Novol
- Наноситься напиленням: застосовується головним чином в ремонті великих площ. Її наносять на метал та інші види шпаклівок. Застосовують її наступних випадках: ремонтуючи великі площі і при виведенні площині універсальної шпаклівкою. При цьому шкіркою Р80 шліфують на суху, потім для видалення слідів від шкірки і дефектів наносять шпаклівку методом напилення, т. Е. Краскопультом. Після цього підсушують за допомогою ультрафіолетового освітлення і перетирають наждачним папером Р180-Р220.
- Акрилова однокомпонентна: її застосовують для закладення рисок, пор, мікротріщин та інших дефектів. Активація їй не потрібно, крім того, її можна і не грунтувати. Матеріал зручний в застосуванні, але візьміть до уваги - його не завдають товстим шаром, тільки для забивання дрібних дефектів.
Нанесення шпаклівок
Перед вибором шпаклівки необхідно точно уявляти, що саме і яким чином вам потрібно робити. Виходячи з цього, вибираємо відповідний склад. Перед застосуванням матеріалу треба вивчити керівництво по застосуванню, особливо щодо використання шпатлевочной суміші і можливості її нанесення на ті чи інші поверхні. Готувати шпаклівку потрібно такими порціями, які ви змогли б гарантовано використовувати протягом терміну «живучості».
[Goo2]Поверхні звільніть від бруду та іржі, вони повинні бути сухими і знежиреними. При цьому не повинно залишитися ніяких відшаровуються ділянок. Основу і затверджувач потрібно перемішувати дуже ретельно, обов'язково дотримуючись усіх пропорції. При необхідності використовуйте мірні інструменти або ж одноразові шприци. Якщо цього не зробити, то можливо або виступ на поверхні надлишків затверджувача, або значна втрата міцності шпаклівки.

Шпаклівки з наповнювачем перемішуйте особливо ретельно, не можна допускати нерівномірності розподілу складових компонентів. Щоб виключити утворення в товщі або на поверхні шпаклівки раковин, наносите її щільними тонкими 2-3 мм шарами. Коли шарів більше 3-4, дайте кожному шару просохнути. При сушінні поліефірних потягів не перегрівайте їх. Інакше може з'явитися вірогідність їх розтріскування.
Якщо зашпатлевать поверхонь шліфувалася і оброблялася мокрим способом, то не поспішайте наносити наступний шар або остаточне покриття. Обов'язково дайте час волозі для випаровування, інакше волога в шпатлевке законсервується, а це згодом може призвести до пошкодження покриття.
Серед великого різноманіття пропонованих складів завжди можна підібрати варіант, оптимальний саме для кузова вашого автомобіля. Вдалого вам шпатлювання!
[Ya_bo]