Ремонт сколів і подряпин для збереження покриття автомобіля
Будь-який автомобіль рано чи пізно потребує незначного ремонту кузова і фарбування подряпин. Такі пошкодження можна прибрати самостійно, важливо правильно дотримуватися технології виконання робіт і використовувати якісні матеріали. Ремонт сколів лакофарбового покриття в автомайстерень досить економічно витратна процедура, а тому цілком зрозуміле бажання все зробити самостійно в домашніх умовах.
Самостійний ремонт
Будь-які пошкодження лакофарбового покриття необхідно усувати негайно оскільки велика кількість відколів і подряпин на автомобілі призводять до корозії кузовного металу. Для видалення сколів потрібна значна кількість часу а також витратні матеріали та інструмент. Як правило, комплект виглядає наступним чином:
- Емаль-ретуш.
- Перетворювач іржі.
- знежирювачах.
- Ніж і шило.
- М'яка ганчірочка.
- фен.
- пензлик.
- Наждачка.
- поліроль.
- шліфувальна машина.
Самостійне усунення подряпин і відколів дозволить не тільки заощадити гроші на ремонті в автомайстерень, але і продовжити термін експлуатації лакофарбового покриття кузова
Фарбування відколів на автомобілі проводиться за певним алгоритмом:
- Шилом або ножів з відколу акуратно вибирають іржу.
- Після цього поверхню обробляють перетворювачем іржі і залишають на 1 годину.
- Після цього часу засіб прибирають серветкою з розчинником.
- Після проведений маніпуляцій можна проводити фарбування відколу.
Видаляємо подряпини поліруванням
Ремонт сколів і подряпин можна виконати реставраційної фарбою. Робота з даними засобом проста і не вимагає ніяких особливих умінь. Принцип нанесення схожий на нанесення лаку для нігтів. Як правило, фарбу наносять в декілька шарів. Кожен наступний шар укладають тільки після повної просушки попереднього. Для того щоб прискорити процес сушіння можна використовувати фен.
Важливо! Ремонтуємо тільки сухі і чисті поверхні.
Фарбу необхідно нанести таким чином, щоб після того, як вона висохне, на поверхні височів горбик. Ретуш повністю твердне через 40 хвилин і можна приступати до шліфування. Ремонт сколів на автомобілі, безумовно, потребують набагато більшого часу. Перш ніж переходити до шліфування, варто дочекатися повного висихання фарби, краще якщо все шліфувальні роботи будуть виконані тільки через добу.
Ремонт сколів і подряпин можна виконати реставраційної фарбою
Шліфування найкраще робити дрібнозернистим наждачним папером, яку для зручності використання найкраще обернути навколо шпателя з гуми. Зайву фарбу знімають круговими акуратними рухами, не зачіпаючи неушкоджені ділянки. Після цього можна наносити фарбу і після просушування полірувати поверхню. Полірування може бути як ручний, так і за допомогою шліфувальної машини з полірувальним кругом білого кольору. Після закінчення всіх робіт ділянку, де вироблялося усунення сколів, необхідно ретельно протерти м'якою ганчіркою і упевнитися, що покриття не зберегло матовість і область пофарбована рівномірно.
Точковий ремонт
Процес видалення подряпин - робота, яка вимагає певного підходу і ступінь складність якої залежить від глибини пошкодження. У разі якщо порушено тільки верхній шар лаку, то реставрація може бути виконана без фарбування - досить поліролі для оновлення покриття.
Варто розуміти, що будь-яка покрасочная маскування подряпин і відколів на кузові - тимчасове вирішення питання. Надалі все одно доведеться задуматися про реставрацію пошкоджень для виключення розвитку корозії. Глибокі подряпини необхідно видаляти, виробляючи повний комплекс робіт: шпаклювання, ґрунтовку і фарбування поверхні з дефектом.
Складнощі процесу
Варто розуміти, що як і будь-яка інша ремонтна робота, видалення подряпин ЛКП супроводжується ймовірністю отримання дефектів після виконання всіх робіт. До таких неприємностей відносяться:
- Не видалена пил і бруд з поверхні перед фарбуванням.
- виникнення шагрені.
- Поява патьоків фарби або лаку.
- Освіта кратерів фарби.
- матовість.
- бульбашки повітря.
- поява опила.
- Нерівномірно фарбує поверхню.
- Смужки під лаком.
Будь-яка покрасочная маскування подряпин і відколів на кузові - тимчасове вирішення питання
Для того, щоб уникнути появи перерахованих вище дефектів необхідно дотримуватися кількох простих правил:
- Всі роботи найкраще виконувати в приміщенні.
- На поверхню підлоги і стін слід нанести воду для того, щоб зменшити кількість пилу в повітрі.
- По закінченню робіт особливу увагу необхідно приділити шліфовці верхнього шару лаку.
- Важливо стежити за густотою фарби і настройками фарбопульта.
- Необхідно суворо стежити за нанесенням фарби на поверхню і дотримуватися правильну дистанцію.
- У приміщенні повинна бути оптимальна вологість і температура.
- Не варто використовувати швидкий розчинник і старатися застосуванням фена.
- Кожен наступний шар наноситься тільки після повного висихання попереднього.
У будь-якому випадку, якщо ви вирішили самостійно видалити відколи й подряпини, то потрібно розуміти, що поспішати не можна. Тільки акуратний і послідовний ремонт сколів і подряпин лакофарбового покриття автомобіля призведе до позитивного результату. В іншому випадку варто звернутися до професіоналів, які мають досвід роботи і весь необхідний інструмент.