Відновлюємо обігрів заднього скла в автомобілі
Майже на всіх автомобілях на задніх стеклах ми можемо побачити тонкі поздовжні лінії. Це як раз і є обігрівач. Так чому він є майже на всіх машинах? Вся справа в тому, що в районі задньої частини в салоні машини утруднений повітрообмін і при підвищеній вологості конденсується волога і погіршується видимість. Це впливає на безпеку водіння, тому вкрай важливо, щоб цей елемент був справний. Але, на жаль, нитки не так рідко виходять з ладу. У цьому ситуації потрібне відновлення обігріву заднього скла.
Причини виходу з ладу обігріву
Причини виходу з ладу різні.
Найбільш часта - це порушення струмопровідних ниток. Це може бути механічне пошкодження або тріщина, яка призвела до руйнування. Також не рідко зустрічається випадки, що їх пошкоджують при тонування.
Обігрів заднього скла впливає на безпеку водіння автомобіля
Другою причиною, яка також призводить до несправності є руйнування місць кріплення контактних клем. До цих клем підходять дроти від бортової мережі автомобіля. Ці клеми кріпляться за допомогою пайки і з часом від вібраційних навантажень шар припою руйнується і втрачається контакт.
Також зустрічаються і несправності в електричному ланцюзі. У такому варіанті просто не подається електроживлення.
Діагностика обігріву заднього скла своїми руками
Визначити, що є несправність, досить просто: все запітніло, натиснута кнопка, а нічого не змінюється. Для подальшої діагностики знадобиться електричний тестер. Потрібно виставити на ньому параметри вимірювання постійного струму, з межею вимірювання не менше 20 вольт.
Найпростіша діагностика, але саме з неї і треба починати, це перевірка того, що на клеми подається напруга в районі дванадцяти вольт постійного струму.
Необхідно включити запалювання, натиснути кнопку включення і протестувати напруга на клемах, до яких підходять дроти. Якщо напруга є, то несправність ланцюга харчування виключена і можна переходити далі. У разі, якщо харчування немає, то необхідно послідовно перевірити справність запобіжника, електричної проводки, реле і кнопки включення.
Запітніле заднє скло автомобіля
Визначити, який запобіжник захищає саме цю ланцюг досить просто, так як на кришці, яка закриває відсік з запобіжниками є спеціальна схема. Тест запобіжника виконується тим же самим тестером, тільки вже в режимі перевірки цілісності ланцюга.
Також перевіряють справність електропроводки і працездатність кнопки включення. Для виконання цих перевірок потрібно користуватися схемою електричних з'єднань конкретного автомобіля.
Діагностика реле включення трохи складніше, тому що в кожному реле два ланцюги. Одна живить, одна керуюча, але впорається з таким завданням зможе будь-який автоелектрик. Якщо в ланцюзі знайдена несправність, то її потрібно усунути і все, можна користуватися.
Повернемося до ситуації, коли харчування на клеми подається, але нагрівання всіх або декількох ділянках немає. Перевірити не відвалилася чи клема можна візуальним оглядом. Тоді відновити контакт самостійно навряд чи вийде, тому що відновити пайку звичайним паяльником вийде, так як від нагрівання скло може тріснути. Напруга подається і клеми на місці, а нагрівання все немає. Залишився останній варіант, а саме обрив нитки обігріву.
Як знайти обрив ниток обігріву заднього скла автомобіля?
Можна знайти просто, треба уважно оглянути нитки. Можна використовувати для цього лінзу. Або використовувати для цього всі той же тестер і шматочок алюмінієвої фольги, для кращого контакту. Перевіряючи цілісність електричної мережі можна знайти місце несправності. Таких точок може бути кілька, їх треба відзначити маркером. Тепер ми точно знаємо несправність, визначили місця ремонту. Розглянемо, як полагодити обігрів заднього скла своїми руками.
Нитки обігріву заднього скла автомобіля
Як відновити обігрів заднього скла?
Відремонтувати пошкодження обігріву скла не так і складно. Ситуація може бути трохи складніше, якщо зроблена тонування. Для ремонту її доведеться зняти. Виконати це треба кваліфіковано, щоб додатково не пошкодити інші нитки.
Для ремонту використовуємо такі засоби:
- спеціальний струмопровідний складу, який можна придбати в автомагазинах. Це невеликий флакон з рідиною і тонким пензликом, а також в комплекті є плівка з липким шаром і прорізом.
- розчинник
- чиста ганчір'я.
Тепер виконаємо безпосередньо ремонт обігріву заднього скла автомобіля. З початку знежирити місце з допомогою розчинника і дрантя. Акуратно наклеюємо на місце обриву плівку з прорізом і наносимо струмопровідний складу на пошкоджену ділянку. Необхідно не чекаючи повного висихання відновного складу зняти цю плівку.
Користуватися цією опцією можна тільки після висихання складу. Колір ниток на різних автомобілях теж різний і місце ремонту може незначно відрізнятися.
Собівартість такого ремонту в десятки разів нижче, ніж заміна і вартість нового скла. Виконаний ремонт за нашими рекомендаціями дозволить вам довго і безпечно користуватися цією опцією.