Термостат ВАЗ 2114 - як вибрати новий і зробити його заміну своїми руками?
Термостат ВАЗ 2114 призначений для блокування радіатора від тосола або інший охолоджуючої рідини до того моменту, поки мотор повністю не розігріється, тобто не набере необхідну робочу температуру.
Термостат ВАЗ 2114 - какой лучше?
Важливість функціонування даної системи будь-якого транспортного засобу не обговорюється, тому що вона, будучи досить простий за принципом своєї дії, допомагає істотно знизити знос автомобільного двигуна. Його робочою температурою є показник в 90 ° С. Розглянутий нами механізм дозволяє антифризу (тосол) переміщатися в радіатор при 95 градусах.
За рахунок цього мотор прогрівається до потрібної йому температури роботи за більш короткий проміжок часу.
Стандартний термостат на «Ладу Самару» розташовується між двигуном і радіатором і складається з наступних елементів:
- клапан (перепускний);
- основний клапан і пружина до нього;
- термочутливий твердий наповнювач;
- патрубок, що веде до насосу (його називають вихідним);
- поршень і його власник;
- патрубок, який відходить від мотора (вхідний);
- пружина перепускного клапана.
«Рідні» термостати на «Самару», будемо відверті, особливо високою якістю не відрізняються. З цієї причини багато автолюбителів при першій же можливості здійснюють їх заміну, підбираючи більш надійні деталі. До таких зазвичай відносять термостати іноземного виробництва «WAHLER», «Vernet» і «GATES». Ні в якому разі не потрібно купувати китайські механізми, повірте, дуже скоро вам доведеться знову проводити їх заміну.
Як вибрати хороший термостат?
Купуючи нову деталь, слід звертати увагу на матеріал, з якого зроблений її корпус. Практично всі термостати виробництва КНР виготовляють з металів, візуально схожих на нержавіючу сталь, але, на жаль, не є такими. Впевнено проходите мимо них і вибирайте такий механізм, який зроблений з якісної латуні або «нержавійки». Тільки в цьому випадку він буде служити вам дуже довго, не покриваючись іржею вже через кілька місяців експлуатації.
За великим рахунком, інших показників грамотного вибору термостата не існує. Наявність на механізмі будь-якої барвистою наклейки або блискучою голограми ні про що суттєве не говорить. Перевірити термостат на працездатність безпосередньо в автомагазині ви не зможете, а значить, вибирайте вироби з латуні і неіржавіючої сталі перевірених фірм, і ви точно не помилитеся.
Заміна термостата ВАЗ 2114 - як виконується процес?
Замінити що вийшла з ладу деталь нескладно без сторонньої допомоги. Схема виконання робіт наступна:
- відвертають (ключем на «8») гвинти, які кріплять повітряний фільтр;
- послаблюються (викруткою) хомути воздуховода патрубка (дроссельного) і охолоджуючого механізму картера;
- відкручують гвинт, який кріпить трос приводу заслінки (дросельної), і демонтують електричний роз'єм;
- дістають з кронштейна подушку (вона зроблена з гуми) корпусу повітряного фільтра, щоб провести зняття останнього.
Так як нам потрібно отримати доступ до коробки циліндра, необхідно демонтувати і модуль запалювання, який з'єднаний з картером зчеплення. Виконується ця операція ключем на «13», а потім на «17» (для ослаблення болта внизу). Після чого модуль відводять трохи в сторону і виробляють скручування пробки, що знаходиться на блоці, а потім і демонтаж радіатора зливної пробки.
Далі все просто:
- охолоджуюча рідина зливається в заздалегідь підготовлену тару;
- знімається термостат за допомогою ослаблення хомутів його патрубків;
- від'єднують температурний датчик, провід контролерів і знімають блок патрубків.
Ставимо новий термостат і виконуємо всі дії в зворотному порядку.