Ремонт і заміна глушника на «Рено Логан»
Автомобілі сімейства «Логан» з'явилися на вітчизняному ринку в 2004 році і швидко завоювали любов водіїв. Вони прості в обслуговуванні і невибагливі в експлуатації. До того ж, більшість ремонтних робіт власник «Рено» може виконати самостійно. Це стосується і питань зняття, ремонту та заміни глушника. Тонкостінні глушники не витримують багаторічної експлуатації в режимі зима - літо, а тому власнику періодично доводиться проводити ряд робіт для відновлення функцій системи вихлопів.
Як визначити несправність глушника на «Рено Логан»
Будова вихлопної системи на автомобілях «Рено Логан» в точності таке ж, як і на будь-яких інших транспортних засобах економ-класу. Всі компоненти системи покликані виводити відпрацьовані гази з випускного колектора і знижувати їх шум в процесі відведення.
При цьому глушник швидко піддається корозії і розгерметизації, тому що як раз на нього і доводиться основний вплив пульсації газів і гарячих потоків. Водій повинен вміти визначати працездатність «глушака», так як від цього залежить безпека їзди на машині. Визначити несправність глушника дуже просто - з цим завданням впорається навіть людина, яка тільки вчора сів за кермо машини.
Трубка покликана виводити всі відпрацьовані гази за межі кузова
Порядок діагностування несправностей
Перш за все, рекомендується загнати «Рено Логан» на оглядову яму або естакаду або використовувати підйомник. Зрозуміло, якщо немає ні того, ні іншого, можна просто поставити авто на домкрат. Головне - забезпечити собі зручності і безпеку при проведенні огляду глушника:
- Уважно оглянути труби на предмет наявності корозії, дірок, тріщин, темних плям або вм'ятин.
- Оглянути стикові з'єднання - чи немає витоку газів.
- Похитати глушник рукою - він не повинен сильно відходити зі своєї осі.
- Перевірити надійність всіх кріплень - болтів, гайок, кронштейнів та гумових підвісок.
При огляді труб особливо пильну увагу необхідно приділяти стану резонатора і основного глушника, так як вони сильніші за інших частин піддаються зносу
Якщо на трубах немає видимих пошкоджень, то глушник знаходиться в робочому стані. Першими ознаками несправності, на які водій повинен звернути увагу, вважаються гучний рев у вихлопній системі і неприємні запахи в салоні. Відпрацьовані гази не мають кольору і запаху, однак через розгерметизацію глушника набувають специфічний аромат, який може відчути людина.
Ремонт «глушака» на «Логане»
Перед ремонтом треба переконатися в тому, що він доцільний. Часом водії намагаються врятувати повністю прогнилі глушники, коли як зварювання великих локацій прогара або корозії не здатна відновити працездатність труби.
Ремонтуємо кронштейн
Найчастіше через їзди по нерівних дорогах виходить з ладу кронштейн - кріплення глушника. Труба втрачає місце свого положення під днищем, починає стукати об кузов. Відповідно, кронштейн потрібно приварити назад. При цьому необхідно дотримуватися тих же розміри і місця зварювання, що були і раніше, адже від того, наскільки правильно буде приварений кронштейн, буде залежати і працездатність глушника.
Однак не всі водії мають досвід роботи зі зварювальним апаратом. Тому в гаражних умовах простіше відремонтувати кронштейн іншим способом. Незалежно від того, відлетіло кріплення повністю або відвалився будь-якої його елемент, можна вирізати болгаркою залишки старого кронштейна і на його місце поставити залізний хомутик. Він відмінно буде виконувати функції колишнього кріплення, при цьому обійдеться в кілька разів дешевше зварювальних робіт. Однак необхідно буде періодично перевіряти стан хомута, щоб своєчасно змінювати його на новий.
Найпростіший спосіб ремонту кронштейна - це замінити його на металеві хомути
Його (кронштейн) можна було просто зварюванням підварити або посадити просто на залізний хомут (20 руб. - простий гвинтовий хомут) - так кілька разів робили ... Проблема пропадала ...
кубик
http://www.logan-club.ru/forum/viewtopic.php?f=15&t=20985
Скільки коштує поміняти прокладку
На автомобілях «Рено Логан» одним з вразливих місць вихлопної системи вважається прокладка між випускним колектором і приймальні трубою. Якщо під час руху водій чує сторонні скрипи, а в салоні відчувається запах гару, то, найімовірніше, проблема криється саме в прогорании прокладки. У такій ситуації необхідно терміново замінити її. Ціна питання: при самостійному ремонті до 500 руб., В автосервісі 2500-3000 руб. висновок очевидний.
Прокладка виконується з термостійких матеріалів, щоб запобігти швидкому прогорание глушника
Рекомендується відразу ж приступити до заміни цього елемента:
- Загнати авто на оглядову яму.
- Очистити від бруду місце стику між колектором і трубою - так простіше буде працювати.
- Відкрутити дві гайки на 10, які фіксують два елементи вихлопної системи між собою.
- Відвести приймальню трубу в бік.
- З труби колектора зняти прогоріла прокладку, витерти місця стику чистою тканиною.
- Після цього накласти нову прокладку на отвір колектора і під'єднати до нього приймальню трубу двома болтами.
- Гайки закручувати до упору, але не перетискаючи, інакше можна зірвати різьбу і видавити нову прокладку.
Як замінити глушник на «Рено Логан»
Процедура заміни глушника не повинна викликати будь-яких складнощів. Єдиний важливий нюанс - це вибір нового якісного глушника. Щоб новий виріб служило довго, необхідно заздалегідь дізнатися про критерії вибору «Глушаков» і їх вартості:
- італійський виробник Atiho пропонує прості і доступні глушники зі звичайної сталі. Служити вони будуть не дуже довго, зате і коштують недорого - від 2 до 3 тис. Руб. в зборі;
- глушники Miles коштують трохи дорожче - до 3,5 тис. руб., однак і термін служби у них буде досягати 6-7 років, так як вони виконані зі сталі з покриттям з алюмінію;
- оригінальні вироби виробництва Renault коштують найдорожче - до 8 тис. руб., так як виконуються з нержавіючої сталі і тому будуть служити не менше 10 років.
Критерії підбору глушника для автомобіля Рено впираються лише в фінансові можливості власника: чим більше грошей, тим більше якісний виріб можна купити.
Підготовка інструментів для роботи
Щоб заміна глушника пройшла максимально швидко, потрібно заздалегідь підготувати нехитрий набір інструменту. У набір входять два комбінованих ключа на 10 і плоска викрутка з тонким лезом. Ключі знадобляться для відкручування гайок, а викрутка може стати в нагоді в тому випадку, якщо важко буде руками зняти глушник з гумок.
Відео: заміна глушника цілком
Демонтаж глушника своїми руками
Після того як буде підготовлений доступ до днища автомобіля, можна приступати до роботи.
Будь-які роботи з елементами вихлопної системи проводяться тільки після повного охолодження труб і мотора.
Рекомендується для безпечного зняття глушника дотримуватися наступних правил:
- Відкрутити чотири болта, якими штани глушника кріпляться до випускного колектора.
- Після цього від'єднати роз'єм кисневого датчика - можна прибрати його в сторону, щоб не заважав.
- Зняти гумові підвіски по всій довжині труб. Після чого акуратно опустити глушник вниз і витягнути з-під машини.
Ось і всі роботи, які потрібно буде провести для того, щоб зняти глушник з «Рено».
Старий і новий глушники від «Рено Логан» - різниця очевидна
Як встановити «глушак» на «Логан»
Перед початком установки глушника найкраще переконатися в тому, що всі гумові підвіски знаходяться в робочому стані. Тобто вони не повинні бути розтягнуті, мати тріщин або виїмок. В іншому випадку потрібно відразу ж замінити гумки на нові, адже від їх стану буде залежати надійність фіксації глушника.
Установка труб вихлопної системи проводиться в зворотному порядку:
- Спочатку глушник підтягується під кузов автомобіля.
- Після чого на спеціальні гачки підвішуються гумки, а за гумки чіпляється і сам глушник.
- До колектора підключається роз'єм датчика кисню.
- Після цього можна прикручувати нові болти з'єднання глушника і колектора.
Болти обов'язково потрібно міняти при кожній заміні труб, так як вони при тривалій експлуатації швидко прикипають до металу.
Проведення ремонту елементів глушника і його заміна - це процедури, які не вимагають спеціальних знань і умінь. Однак дотримання простих рекомендацій дозволить істотно заощадити на послугах СТО.