Як провести заміну помпи на «Пежо 307/308»
Французькі автомобілі вкрай примхливі до використовуваних видаткових рідин. Тому якщо водій залив дешевий антифриз, то велика ймовірність того, що незабаром виникне необхідність заміни водяного насоса. Помпа грає важливу роль в роботі системи охолодження, а тому автовласникові краще знати, як виявити несправність пристрою і замінити насос в разі його поломки.
Роль помпи в конструкції автомобіля
Під час руху силовий агрегат може сильно нагріватися, в зв'язку з чим рухомі механізми не отримують необхідної кількості мастильної рідини. Перегрів двигуна може призвести до заклинювання поршнів і повним виходом з ладу цього вузла автомобіля.
Щоб запобігти складні поломки, кожний транспортний засіб оснащується системою охолодження двигуна. А помпа - це один з компонентів цієї системи, що відповідає за безперебійну циркуляцію охолоджуючої рідини по вузлах і шлангах.
Важливо пам'ятати про те, що циркуляція будь-якої рідини в автомобілі здійснюється тільки примусово. І в системі охолодження антифриз запускається водяним насосом.
Водяна помпа - це насос, який запускається одночасно з двигуном. Пристрій покликаний вже в момент запуску двигуна виробляти тиск на охолоджуючу рідину, щоб та циркулювала з потрібною швидкістю по всій системі.
Зносився водяний насос може не справлятися з роботою, а тому потребуватиме заміни
В автомобілі «Пежо 307/308» виявити несправності помпи можна без спеціальних інструментів і навичок. Існують явні ознаки поломки насоса, які будь-який водій зможе виявити самостійно:
- показання приладу в салоні, який вказує на температуру антифризу, завжди знаходяться в червоному секторі циферблата;
- в автомобілі під час руху явно відчувається запах охолоджуючої рідини;
- під днищем машини після стоянки скупчуються калюжки антифризу;
- в режимі швидкісної їзди чутні свист і сторонні шуми.
Сліди антифризу на двигуні говорять про сильне зношування водяного насоса
Помпа в автомобілі ганяє охолоджуючу рідину, т. Е. Охолоджує двигун. Якщо вона справна, зміни не є необхідними, а ось якщо навпаки - справи кепські. Двигун може застукали (заклинити, провернути вкладиші і т. Д.). Частіше поглядайте на приладову дошку.
мудрець
https://otvet.mail.ru/question/15437837
Заміна помпи на автомобілі «Пежо 308»
Процес зміни водяного насоса на автомобілях «Пежо 307», «Пежо 308» займає приблизно 30-40 хвилин. Якщо власник зовсім не має досвіду роботи, то доведеться витратити більше години, щоб грамотно завершити всі етапи роботи.
Доцільність заміни визначається сильним зносом помпи. У переважній більшості випадків простіше і вигідніше замінити що вийшов з ладу насос, ніж виробляти його ремонт.
Постійна висока температура охолоджуючої рідини - найперша ознака того, що помпу пора міняти
Для заміни треба вивішувати передок, знімати захист, праве колесо і подкрилок. Потім знімається привід помпи (важіль з роликом). Антифриз зливати, роз'єднати в місці сполучної муфти патрубок, що йде від розширювального бачка до помпи. Відвернути болти кріплення шківа помпи і зняти шків. Помпа кріпиться п'ятьма болтами, до одного з них підібратися незручно, треба відгинати кронштейн зі джгутом (хомути джгута зрізати не треба, вони все одно не дозволяють отримати доступ до болта). Збірка - в зворотному порядку, не забути спустити повітря з системи охолодження, на дорестайле дві пробки - на термостаті і патрубку в грубку. Складнощів немає, але в деякі місця важко підлізти.
Вован
http://www.308-club.ru/forum/viewtopic.php?t=9216
Додам від себе. Міняв сам на домкраті ставив помпу Долз. Пробіг вже більше 40 тис. Км. найважчий для відкручування болт, який тримає джгут проводів. Разом з помпою треба міняти ШКИВ, він теж зношується ... За фактом: ще продіагностувати ролик притискної ... Мій гудів так, що його теж замінив, і тиша в салоні.
девайс
http://www.308-club.ru/forum/viewtopic.php?t=9216
Де розташований водяний насос
Не завжди власники автомобілів точно знають, де саме встановлюється помпа на їх моделях. Однак в конструкції практично всіх легкових авто водяний насос розташований в спеціальній виїмці під розподілвалом.
Помпа знаходиться з правого боку мотора і має свій шків, на який натягується ремінь ГРМ. Тому можна говорити про те, що помпа є також і частиною газорозподільного механізму.
Водяний насос входить до складу газорозподільного механізму
Виходить, що водій повинен буде демонтувати ремінь ГРМ і переднє праве колесо, щоб здійснити демонтаж помпи.
Що потрібно для роботи
Перед початком демонтажних робіт непогано було б визначитися з набором інструментів. Для подальших заходів будуть потрібні:
- новий водяний насос для авто «Пежо 308»;
- повний комплект гайкових ключів;
- торцеві головки;
- домкрат і упори під колеса (при відсутності оглядової ями);
- 6-7 л нового антифризу;
- велика каністра або таз (літражем не менше 10 літрів).
Гайкові ключі є в кожному гаражі, тому проблем з підготовкою інструментів бути не повинно
Скільки антифризу злити / залити при заміні помпи
При заміні водяного насоса найкраще зливати весь обсяг охолоджуючої рідини. Це пов'язано з тим, що нова помпа буде краще і довше працювати при свіжому антифризі.
Злив потрібно проводити при знятій заглушці на радіаторі. Скоротити час на очікування зливу можна, від'єднавши шланги від бачка розширення. Так антифриз стече за п'ять хвилин.
Залити після заміни насоса потрібно буде близько шести літрів нової рідини.
Як замінити помпу на «Пежо 308» своїми руками
Замінити водяний насос на своїй машині можна і самостійно, якщо діяти за цим планом:
- Загнати автомобіль на оглядову яму. Якщо немає можливості використовувати яму, можна обмежитися і звичайним домкратом і підстрахуватися колісними упорами.
- Переднє колесо з правого боку демонтувати за допомогою торцевого ключа на 17.
Демонтаж переднього колеса забезпечує доступ до помпи
- Під дно машини найкраще відразу ж підставити ємність для сливаемого антифризу. Після цього можна витягувати пробку з зливного отвору в радіаторі. Почекати, поки витече весь антифриз.
- Далі роботи тривають в підкапотному просторі «Пежо 308». Потрібно відкрити капот і зняти з акумуляторної батареї мінусову клему. Виробляти зняття найзручніше гайковим ключем на 10.
- Переходимо в нижню частину автомобіля - в вузол ГРМ. У вищій точці системи ГРМ послабити ролик-натягувач ременя ключем на 10, після викриття болт ролика. У нижньої точки газорозподільного механізму откручиваются два болта шківа, щоб ремінь послабився сильніше.
Шків помпи з «Пежо 308» закриває доступ до ременя ГРМ
- Демонтувати ремінь ГРМ.
- Водяний насос фіксується до стінки мотора п'ятьма болтами. Необхідно викрутити їх ключем на 12.
- Помпа виймається з ніші без труднощів.
Ремінь ГРМ на «Пежо 308» знімається вручну, коли ослаблені всі болти натяжителя
- Місце посадки протирається чистою тканиною.
- Після цього на місце старої встановлюється нова помпа. Для швидкого включення насоса в роботу рекомендується залити в порожнину пристрою невелика кількість антифризу.
Фірмовий антифриз TECNIC забезпечить надійне функціонування системи охолодження автомобіля «Пежо-307/308»
- Нова помпа прикручується до стінки мотора п'ятьма болтами.
- Новий ремінь ГРМ натягується на ролики і шків помпи, виставляється потрібне значення на розподільному валу.
- Прикручуються болти кріплення шківа насоса і натяжителя.
- У розширювальний бачок залити близько 6 літрів охолоджуючої рідини.
- Праве колесо встановити на місце.
- Підключити негативну клему АКБ.
Фотогалерея: основні етапи роботи
Створення безпечних умов для роботи - це важливий етап при заміні помпи Щоб дістатися до вузла ГРМ, потрібно зняти праве колесо і подкрилок Зняття ременя ГРМ ускладнюється викручуванням болтів на шківі і ролику-натягувач Важливо залити в бачок стільки ж антифризу, скільки було вилито перед роботоюДля охолодження двигуна «Пежо 308» виробник рекомендує використовувати оригінальну рідину Technic. Антифриз заливається в бачок, після чого потрібно запустити мотор і дати йому попрацювати протягом 10-15 хвилин. Якщо після цього на двигуні під місцем установки нового насоса не утворилося течі, то можна говорити про успішне виконання заміни.
Відео: заміна помпи і ременя ГРМ на ЕР6 (Пежо-308)
Поміняти водяний насос на своєму автомобілі «Пежо 307/308» можна без допомоги фахівців. Однак потрібно заздалегідь ретельно підготуватися до роботи, вибрати зручний час і запастися терпінням. Заміна помпи не відноситься до важко виконуваним процедурам, а тому навіть новачок може впоратися з цим завданням.