Тюнінг салону автомобіля - як створити затишок в машині?
Кожен має індивідуальний смаком, і бажання налаштувати все під нього цілком природне. Чи не є винятками і наш особистий транспорт, тому тюнінг салону автомобіля користується величезною популярністю у багатьох власників.
Тюнінг всередині машини: з чого почати?
Звичайно, зовнішній вигляд машини має величезне значення, але і водій, і пасажири більшу частину часу проводять в салоні. Таким чином, з'являється необхідність в забезпеченні більшого комфорту за допомогою поліпшення і комплексного доопрацювання всього авто. Крім того, важливо і поєднання зовнішнього вигляду транспортного засобу з його технічним оснащенням. Саме це і називається тюнінгом.
При цьому перевтілення може носити досить різний характер, і точно розрахувати статтю витрат на нього ніхто не може. Адже для деяких автомобілістів буде досить встановити в салоні якийсь спортивний аксесуар, наприклад, кермо. А для інших важливо повністю переграти стиль і дизайн свого «залізного коня». В останньому випадку, звичайно, тільки власними силами обмежитися навряд чи вийде і доведеться звертатися до професіоналів. Так що і матеріальні витрати будуть на порядок вище.
Тюнінг салону автомобіля - вибираємо спосіб
На сьогоднішній день існує декілька основних видів тюнінга, а найпопулярнішим серед них є флокированіє, що має на увазі під собою створення оксамитової поверхні. Перші автомобілі з подібним дизайном були створені в США, однак з часом кермо влади у американців відібрала Швейцарія, і зараз саме вона є провідною в цій області.
Також варто звернути свою увагу і на обробку салону карбоном. Ця тканина створена з вуглецевих волокон і покрита зверху епоксидною смолою. До її основних переваг можна віднести бездоганний зовнішній вигляд, відмінні характеристики міцності, не дивлячись на досить малу вагу, і можливість створення неповторного інтер'єру, так як з її допомогою можна легко відтворити будь-який малюнок.
Крім того, надати родзинку своєму особистому автотранспорту, при цьому підкреслити всю його значущість і солідність, можна за допомогою шпонирования. Така обробка буде говорити і про бездоганний смак господаря, адже натуральне дерево завжди було, є і буде в ціні. Правда, здійснити самостійно таку роботу майже неможливо, якщо ви, звичайно, не меблевий майстер. Справити враження на пасажирів можна і оригінальною оббивкою салону, а й тут доведеться добряче попрацювати.
Робимо неповторний тюнінг приладової панелі самі
В принципі, зробити хороший якісний тюнінг приладової панелі і автомобільного салону можна в спеціалізованих фірмах. Але якщо є бажання особисто взяти участь у створенні дизайну свого транспорту, то немає ніяких проблем в тому, щоб здійснити дану процедуру і самостійно. При цьому вийде значно заощадити і свої гроші, адже послуги професіоналів - задоволення не з дешевих.
Для флокированія салону знадобиться наступний інструмент: флок-машинка, грунтовка для авто, колір, малярська кисть і, природно, сам спецсостав. Зібравши всі перераховані вище предмети, можна приступати до активних дій. В першу чергу слід зняти відновлювану деталь і витягнути її з салону. При цьому продумайте відразу, яким чином вона буде вставати назад, адже після тюнінгу гнути її не можна ні в якому разі. Потім, очистивши поверхню, покриваємо її трьома шарами грунту, при цьому кожен шар повинен гарненько висохнути.
Щоб оксамитовий шар в результаті був рівним, перед нанесенням всього перерахованого поверхню слід гарненько відполірувати.
Після виконання всіх підготовчих робіт можна вільно приступити і безпосередньо до самого флокированію, для цього потрібно уважно ознайомитися з інструкцією, що додається до апарату. Зазвичай перед цим на поверхню наноситься ще і шар клею, а потім вже вона обробляється машинкою. Ті частинки, що не приклеїлися, здуваються феном, але тільки холодним повітрям. А висушувати шари потрібно в природних умовах в добре опалювальному приміщенні.
Що ж щодо обробки карбоном, так і в цьому питанні все простіше простого. Головне, гарненько зачистити поверхню оброблюваної деталі і нанести на неї базовий шар. Пам'ятайте, що він повинен сохнути не менше двох з половиною годин. За цей час смола повинна перейти в такий стан, щоб при торканні вона прилипала, але не залишалося ніяких слідів. Далі акуратно прикладаємо карбонову тканину. Її краї потрібно обрізати трохи з запасом і, загнув їх, прикріпити малярським скотчем. Потім даємо деталі висохнути протягом шести годин.
Наступними йдуть шари прозорої епоксидної смоли. Наносити їх треба акуратно, щоб поверхня була максимально рівною. Перший шар після восьмигодинного перерви потрібно зачистити шкіркою зернистістю 120. Потім наноситься другий, і через 3 години - третій. Ще через 8 годин вся процедура повторюється заново. На завершення ж всього йде покриття деталі лаком і її полірування.